...een moment geduld...

Hoe houd u controle over voertuigen die uw terreinen bezoeken? Slagbomen worden veelal toegepast op terreinen die niet openbaar en vrij toegankelijk zijn. Dit kan meerdere redenen hebben, denk aan afgesloten parkeerterreinen waar betaald parkeren ingesteld is, toegang tot op- en overslagterminals, bedrijfsterreinen die buiten werktijd niet, of slechts beperkt toegankelijk zijn. Er zijn veel verschillende toepassingen, die ook verschillende eisen aan de slagboom stellen.

Slagbomen met een schaarhek of rok bieden een effectieve manier om controle te houden over de voertuigen die uw terrein betreden. Ze worden vaak toegepast op terreinen die niet openbaar toegankelijk zijn, zoals betaalde parkeerplaatsen, op- en overslagterminals, of bedrijfsterreinen die buiten werktijd beperkt toegankelijk zijn.

Voor elke situatie zijn er diverse soorten slagbomen, van robuuste modellen voor intensief gebruik tot magnetic slagbomen voor locaties met een hoge doorstroom van voertuigen. Deze varianten bieden de juiste combinatie van veiligheid en gebruiksgemak, afhankelijk van de specifieke eisen van uw terrein.

" ‘’Samen doelgericht een oplossing vinden? Klik hier.’’  "

Andries van Velzen

In gebieden met een hoger veiligheidsrisico worden veelal slagbomen toegepast om vrije doorgang van voertuigen te controleren. In de meeste gevallen gebeurt dit in samenwerking van een toegangscontrolesysteem zoals kentekenherkenning, tag-lezers, afstandsbediening etc. Omdat deze terreinen vaak ook niet zomaar door voetgangers betreden mogen worden, kunnen deze slagbomen met onderrok (ook wel schaarhek genoemd) uitgevoerd worden. Daarnaast is het mogelijk om op de mast een overklimbeveiliging aan te brengen. U ziet deze toepassingen vaak terug in havengebieden (ISPS-gebieden) en luchthavens.

Voor iedere toepassing is een unieke slagboom beschikbaar. Voor toegang op terminals worden vaak bredere slagbomen toegepast, waarbij de snelheid van minder belang is. Wanneer u een parkeergarage inrijdt, is de snelheid vaak juist wel van belang, zeker wanneer er een intensieve verkeersstroom is. Daarom beschikken we over verschillende uitvoeringen. In overleg met u, bekijken we welk type in uw situatie geschikt is.

" ‘’Samen doelgericht een oplossing vinden? Klik hier.’’  "

Andries van Velzen

AAproTec werkt uitsluitend met de kwaliteit slagbomen van Magnetic, die door de jaren heen hun kwaliteit ruimschoots bewezen hebben. Magnetic is voor kenners de Mercedes onder de slagbomen. Betrouwbaar, geschikt voor intensief gebruik, volledige aluminium behuizing, dus geen roest, en een lage onderhoudsinterval.

Alle slagboommasten kunnen desgewenst uitgevoerd worden met RGB-ledstrips, welke met groen-rood verlichting over de volledige breedte van de mast de mogelijkheid tot doorgang aangeven. Daarnaast kunnen bij alle masten vangpalen toegepast worden. De behuizing is in meerdere RAL-kleuren leverbaar, en op deze slagbomen zijn tal van bedienings- en veiligheidsopties mogelijk. Denk hierbij aan fotocellen, detectielussen (in asfalt en onder straatwerk) Knikbare masten voor onder lage plafonds etc.

" ‘’Samen doelgericht een oplossing vinden? Klik hier.’’  "

Andries van Velzen

Bij AAproTec staan we voor hoogwaardige toegangsoplossingen en uitstekende service. De tevredenheid van onze klanten geeft ons team  de energie om altijd de beste prestaties te leveren. Daarom presenteren we met trots enkele van onze referenties. Ontdek hoe wij een breed scala aan bedrijven helpen bij het betrouwbaar houden en verbeteren van hun toegangsoplossingen.

Copyright AAproTec 2024 | Algemene voorwaarden | Privacy Policy | Realisatie: [b]reik.
VCA Gecertificeerd
Lid Nebrin
Lid Koninklijke Metaalunie
VCA Gecertificeerd
Terugbelverzoek achterlaten

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

    Naam *

    Telefoonnummer *

    Offerte aanvragen

    Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.

      Naam *

      E-mailadres *

      Telefoonnummer *

      Aanvullende opmerkingen